Wilrijkse jeugddienst trekt deze zomer de wijken in

Op 18 juni 2014

Startfeest op woensdag 25 juni

Tijdens de zomervakantie trekt de Wilrijkse jeugddienst elke woensdag naar een buurtplein. Op 25 juni wordt de aftrap gegeven voor een zomervakantie vol speelplezier met een groot startfeest in het Steytelinckpark.

De Wilrijkse jeugddienst trekt deze zomer de Wilrijkse wijken in. Elke woensdagnamiddag slaat hij zijn tenten op op een buurtplein. Daar kunnen alle kinderen een namiddag lang gratis komen spelen, sporten en knutselen, samen met de jeugdmonitoren.

De jeugddienst komt tijdens de zomervakantie langs op de volgende pleinen (telkens van 14 tot 17 uur):
• 2/7 en 6/8: Planetariumlaan (wijk Neerland)
• 9/7 en 27/8: Monnikenplein (wijk Oosterveld)
• 16/7 en 13/8: Berkenveldplein (wijk Koornbloem)
• 23/7: Pierebeekstraat (wijk Hoogte)
• 30/7 en 20/8: Rooiboslaan (wijk Valaar)

Startfeest
Naar goede gewoonte wordt de zomervakantie in Wilrijk afgetrapt met een groot startfeest. Kinderen zijn dit jaar welkom in het Steytelinckpark op woensdag 25 juni van 14 tot 17 uur. De jeugddienst zorgt er voor springkastelen, heel wat leuk spelmateriaal en enthousiaste monitoren. Uiteraard is ook dit startfeest gratis.

Zomerpret met de A-kaart
Zoals overal in Antwerpen, biedt de Wilrijkse jeugddienst een karrevracht leuke zomeractiviteiten aan. Inschrijven voor de activiteiten van juli kan sinds 16 juni op http://www.antwerpen.be/akaartjeugd/JeugdHome.aspx met de A-kaart. Inschrijven voor activiteiten van augustus kan vanaf 14 juli.

Verantwoordelijke: Kristof Bossuyt, voorzitter van het Wilrijkse districtscollege & -raad en bevoegd voor o.m. communicatie.