Wie wint de Geitetrofee?

Op 14 november 2014

Bij het begin van het nieuwe jaar reikt het district Wilrijk de jaarlijkse Geitetrofee uit. Kandidaturen voor deze ereprijs zijn welkom tot en met 6 december 2014.

De Geitetrofee wordt elk jaar door het districtsbestuur uitgereikt aan een verdienstelijke persoon, groep of vereniging die zich dat jaar heeft ingezet voor Wilrijk, de typische eigenheid van het district of zijn bevolking. De recentste laureaat was priester Janus Claessens. Aan de prijs zijn een bronzen beeldje en een geldprijs verbonden.

Iedereen kan een kandidaat voor deze prijs voorstellen. De kandidaturen, vergezeld van een korte begeleidende nota, kunnen tot en met 6 december 2014 worden ingediend via district.wilrijk [at] stad.antwerpen.be of per brief (District Wilrijk, Bist 1, 2610 Wilrijk). Aan welke criteria een kandidaat-winnaar van de Geitetrofee moet voldoen, is terug te vinden in het reglement op www.wilrijk.be.

Uit alle inzendingen worden na nieuwjaar drie genomineerden geselecteerd. Een vakjury en de Wilrijkse bevolking zullen vervolgens uitmaken wie de Geitetrofee in de wacht sleept.

Verantwoordelijke: Kristof Bossuyt, voorzitter districtsraad & -college