Yorran de Munck

Bestuurslid

Yorran is geboren en getogen in Wilrijk en is van jongs af aan actief als vrijwilliger in verschillende verenigingen: van de tennisvereniging naar de studentenclub en studentenraden. Na zijn opleiding als leerkracht geschiedenis/aardrijkskunde sluit hij zich aan bij N-VA en al snel werkt hij als vrijwilliger mee aan het N-VA verhaal in Wilrijk.

Naast leerkracht heeft Yorran een diploma boekhouding en vandaag werkt hij als schuldbemiddelaar voor een incassobureau. Zo komt hij in contact met de verschillende lagen van de maatschappij: van mensen in financiële problemen tot de bedrijfsleiders die per ongeluk een factuur zijn vergeten. Als zelfstandige in bijberoep is hij naast zijn uren bezig als ondernemer in de evenementenwereld, waar hij zich voornamelijk amuseert met het verhuren van springkastelen en het uitbaten van foodtrucks.

Alsof dat nog niet genoeg is doet Yorran in zijn vrije tijd (of wat er van over blijf) voornamelijk aan sport. Al van jongs af is hij gepassioneerd tennisser en sinds zijn 12 jaar gaat hij regelmatig met zijn vader de golfbaan op. Om zijn sportieve kant kracht bij te zetten is hij sinds 2016 lid van de adviesraad Sport in Wilrijk om zo mee te bouwen aan een aangenaam en sportief geitendorp.